Jira Service Desk - Przenieś odpowiedź do klienta
Rozszerzenie „Jira Service Desk - Przenieś odpowiedź do klienta” zostało zaprojektowane w celu poprawy doświadczenia użytkownika w projektach zarządzania usługami Jira. Przenosząc przycisk „Odpowiedz klientowi” na skrajną prawą stronę kontenera, narzędzie to ma na celu rozwiązanie problemu zbyt bliskiego położenia przycisków. Ta korekta może zapobiec przypadkowym kliknięciom w niewłaściwy przycisk, zapewniając płynniejsze interakcje dla użytkowników.
Dla osób pracujących nad projektami zarządzania usługami Jira, to rozszerzenie okazuje się praktycznym rozwiązaniem, oferując prostą, a jednocześnie skuteczną funkcję, która optymalizuje układ interfejsu. Dzięki usprawnieniu rozmieszczenia przycisków, użytkownicy mogą pewniej poruszać się po systemie i zmniejszyć ryzyko niezamierzonych działań.
Opinie użytkowników o Jira Service Desk - Move Reply to Customer
Czy próbowałeś Jira Service Desk - Move Reply to Customer? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!